Only an administrator can add new users.

Regenerace jako součást tréninku

Regenerace jako součást tréninku

Trénink Z deníčku Adélky 0 comments by

Na začátku bych tu měla jedno zásadní přiznání. Momentálně kalorie nepočítám. Uff, je to venku, takže se můžu vrátit k tématu článku.

Abych teď trošku přiblížila můj režim – páč nepočítám a jím „na pocit“, základem je pro mě trénink. Nedá se říct, že bych trénovala nějak extra tvrdě, příprava začne někdy v srpnu, takže času dost, zatím nohy v teple a šetřím síly, důležité je najít si důvod. Nicméně trénuju pravidelně 3-4krát týdně, v závislosti na měsíční cyklu, jestli víte, co tím myslím, mrk mrk. Dokonce jsem na posledním tréninku běžela: 2 okruhy a 5 sprintů! Dohromady s vrhem koulí, skákáním přes překážky a do písku vzniklo kombo, po němž jsem byla nucená dát si 3hodinového šlofíčka. Odměnou mi bylo spálení a dva dny trvající bolest třísel, chodila jsem jako naprcaný kačer, a namožené břišní svaly, prostě jackpot. Už se nemůžu dočkat dalšího atletického tréninku.

Silové tréninky pak dělám s větším počtem opakování – minimálně 4, v lepším případě 5, když jsem při chuti 6, výš počítat neumím, protože se mi to tak možná hodí. Je to šichta, potím se, zadýchám se a tak. A taková dřina si zaslouží REGENERACI. Takže Adélka začala chodit do sauničky a na masáže. Saunu si dávám i v létě. Říkáte si, že mi šibe? Jak můžu v 30stupňovém vedru chodit ještě dobrovolně do místnosti, kde je ještě o 50-60 stupňů více? Páč jsem filuta, zjistila jsem, že je mi potom daleko menší vedro a dokonce se nelepím k sedačkám v MHD. A ten pocit po sauně, to se snad ani nedá popsat slovy. Takže total win win situace.

Masáže jsou moje druhá oblíbená část regenerace, kterou za mně odedře někdo jiný – masér :D. Mým úkolem je v podstatě jen ležet a uvolnit se. A sem tam zaskučet, moje trapézy a mezilopatkové svaly si rády tuhnou. Sice mám potom decentně otlačený obličej z lehátka, ale beztak mi to sluší i tak.

No a abych tady neměla jen takové posh regenerační aktivity, tak důležitý je pro mě samozřejmě i spánek. K tomu bych řekla jen: lehnu a spím. Mám vcelku štěstí v tom, že dokážu usnout, i když se kolem mě střílí z děla, takže ráno jsem většinou vyhajinkaná do růžova. Sedm až osm hodin je ideálka, méně nic moc, to jsem potom taká rozjebaná. A relaxuju i u dobré knížky, dobrého jídla a luxusního cappuccina nebo ledové kávy se zmrzlinou, případně na procházkách. Nestěžuju si a mám se fajn, fajn, mám se fajn, fajnově.

A co tím vším jakože chci říct? Je sice hezké, když umíte zarvat do nesmyslů a váš Insta se hemží heštěgy brutalbicepsdiscoworkout, ale  pokud nebudete umět odpočívat, tak se stejně ten bicák jednou zadře tak, že už neporoste. A to přece nechceš. Musíš přece budovat království.

P.S. A co vaše způsoby regenerace? Nějaké tajné tipy a triky vítám, někdy jsem totiž úplně na hadry a nechceme se mi nic :(.

P.S.2. Na BCAA nehraju.

P.S.3. Kadence příspěvků na blogísku dost klesla, ale snažím se. Takže body za snahu, co? 😀

About author

Related articles

0 Comments

No Comments Yet!

You can be first to comment this post!