Only an administrator can add new users.

Ukaž kuchtičko, co máš v lednici

Ukaž kuchtičko, co máš v lednici

Strava 0 comments by

Lidi z nějakého neznámého důvodu milují Prostřeno. Nejspíše proto, že za a) obecně rádi čumíme ostatním do talíře a za b) se v porovnání s některými individui nemáme tak špatně, ať už mentálně nebo materiálně. Já vám sice bordel ve skříních ukazovat nebudu, nicméně nastíním, z čeho a jak a proč vařím. Zcela otevřeně. Chybí moje oblíbené lahůdky jako nadívané křepelky, foie gras, mořské plody a tak, nechtěla jsem být zbytečně fancy.

1.Instantní svaly aka bílkoviny nejsou steroidy

Pro mě stěžejní část jídelníčku, protože když sním bílkovin málo, cítím se taková nenařachaná a jsem prostě slabá princezna. Bílkoviny beru především z masa, vajíček, cottage, tvarohů, sýrů, kvalitní šunky a z mých proteinových buchtiček. Jako mohla bych jíst i odtučněné věci, ale to mi zaprvé moc nechutná a zadruhé musím jít gainz naproti. Proti odtučněným potravinám nic nemám (v rámci mezí a chuti, některé light verze jsou dobré maximálně pro lidi na sacharidcových vlnách), páč když je kalorií málo, nic jiného ti stejně nezbude. Denně přijmu asi 160 gramů bílkovin a v bříšku mám jako v pokojíčku.

14054200_10202071709949671_6026024122180601762_n

2.Tuk mě dělá šťastnou a spokojenou

Ejjj, druhá dost podstatná složka jídelníčku, kterou se nevyplácí se strachem ze zvýšeného cholesterolu obcházet. Jak jsem psala výše, jím tučné sýry, jogurty, tvarohy, protože se mám ráda, protože mi to kalorie dovolí. Denně tam pošlu nějakých 120 g tuků především z vajíček, ořechů, arašídového másla, plnotučných potravin, tučnějšího masa (hovězí, vepřové, některé ryby) a jsem spokojený králíček. Když jsem hodná (a když je někde v akci – staydůchodce), tak si vyhodím z kopýtka avokádem. Na fotce chybí moje oblíbená ruská zmrzlina ze smetany, ale už byla ve mně :(. Když musíš, tak prostě musíš.

14088465_10202071709749666_6476257114990829971_n

3.Na, tady máš sacharidy a buď v klidesu

Třetí makroživina, bez které by byl svět smutnější místo se spoustou žen s permanentním PMS – sacharidy. V poslední době hodně diskutovaná a hodně odsuzovaná skrze různé paleo, a low carb výživové směry. Ano, někomu může minimum sacharidů vyhovovat a může bez nich být nastřelený jako po piku, ale v 90 % všech crossfiťáků na Instagramu se jedná o módní vlnu a tajné vyžírání regálů s donutama. Většina lidí řeší, jestli jsou rychlé cukry zlo a jestli je jíst ráno, večer, nebo jen při úplňku. Přijde hodně šokující informace – ale důležitá je ROVNOVÁHA. Například já nejsem schopná svůj denní příjem ujíst v komplexních a na první pohled těžce clean sacharidech, proto se nebráním kokinkám.

14067579_10202071709589662_1845691989514972744_n

Uznávám, mohla jsem udělat těžce stylové fotky samých exotických a cool potravin, ale jediné, co bych k nim mohla napsat by bylo: “tady jsou husí játra a jsou dobrá na pleť, nebo když chcete něco hodit po spolubydlící”. Nakupuju především v Lajdlu, což je top topů, kde si při troše štěstí můžete koupit i vybavení na zdolávání K2 nebo sadu pro malé švadlenky. Měsíční útrata za jídlo je asi 3 – 3,5 tisíce korun, pokud se rozfankuju a jím venku, tak 4 tisíce.

About author

Related articles

0 Comments

No Comments Yet!

You can be first to comment this post!

Leave a Comment

Napsat komentář