Only an administrator can add new users.

Hlavně že žiješ zdravě, tyvole

Hlavně že žiješ zdravě, tyvole

Hořká pravda 0 comments by

V čim více skupinách na fejsbučku jsem, tím spíš se nestačím divit.

Předhánění členů v tom, co je zdravější, kdo toho ví víc a který z nich originálněji zhaní nějaké to junk food… Zábava na celý večer.

tumblr_lhu4thfk2h1qcmrg8o1_500

Moc dobře si pamatuji sebe, když jsem s nějakým „zdravým“ stravováním začínala. Informací moc, vědomosti skoro žádné a nezbývalo mi nic jiného než plácat páté přes deváté se zoufalým přáním, aby mi zrovna tohle přineslo to vysněné bikiny body.
A nejlíp, když jsem každou další informaci vytroubila někam do světa.
Bohužel, ani vyřazení pečiva, sacharidů, snížení tuků, málo jídla, velké snídaně, jenom celozrnné pečivo.. Nic nepomohlo.
Ale to už všichni víte a o tom se dnes bavit nechci.

Když se totiž dívám zpětně, pokud bych sama sebe poznala v tu dobu, kdy jsem s celou touhle parádou začínala, nejspíš bych se měla za magora.
Ohrnovala jsem nos nad každou kravinou, co měla přes tři položky složení v popisu, neustále jsem něco kritizovala, že to prostě neni dostatečně healthy a moje nejodvážnější kreace v restauracích byla výměna kuřete za rybu.
Rebel.



Takže téma dnešního článku je jasné.
6 tipů, jak se úplně neodstřihnout od společnosti



1. Vyhněte se oficiálnímu prohlášení
Až s celým tímhle zdravým procesem začnete, předtím, než se v tom tak nějak naučíte chodit, necpěte to hned každému do chřtánu. To, že to zajímá vás, neznamená, že vaše nadšení bude sdílet i spolužák, co k snídani má rohlík s nutellou a k svačině párek v rohlíku.

2. Nekritizujte
I kdyby ten spolužák, nebo spolupracovník měl 30kg nadváhu, poslední co bude chtít je, abyste ho pronásledovali s tím, že žere jak dobytek a že tímhle tempem se za chvíli nevejde do dveří. První krok, pokud chce, by měl udělat on sám, ať máte nutkání sebevětší.

3. Věřte mi, NEvíte všechno
Souvisí s bodem jedna, i když jste si zrovna přečetli ultra super knížku, která zakazuje pšenici, neznamená to, že cesta je jenom jedna a že autor knížky spolkl všechnu moudrost světa. Po přečtení, ještě před tím, než si stoupnete na židli a začnete kázat, jak už jen při pohledu na housku všem okolo naroste pneumatika, sepište výhody a nevýhody. A nebo to klidně i vyzkoušejte, ale potichu.
Je totiž dost možné, že po takovém proslovu vydržíte život bez pšenice zhruba dva týdny, poté ze spánku pro nějaký ten klas skočíte a následných pár dní budete akorát tak ostatním pro smích.

4. Nekoukejte na všechno  tak černě
Strávit hodinu v obchodě jen kvůli tomu, abych si vybrala svačinu s co nejméně ečkama, s největším podílem celozrnné mouky, nebo kuřecí šunku z drůbeže každý den pětkrát pohlazené, zatímco ostatní mají hotovo za dvě minuty a jen čekají kdy už se princezna rozhodne vám na statusu moc nepřidá.
Jedna vícezrnná houska vás nezabije, pokud není jinak, holt vám šunka bude muset postačit normální a to, jaká bublina se dělá nad ečky, i když jsou to mnohdy i přirozené věci, co najdete v ovoce a zelenině, nemusím snad zmiňovat.

5. Buďte flexibilní
Moc dobře si pamatuji, že když mě přítel pozval na večeři, měla jsem děs a hrůzu z toho, co bude v nabídce.
Kolik oleje dají do grilované zeleniny. Kolik kalorií to asi tak bude mít? Zničí mi to celý progress!
..Když si na to teď vzpomenu, dala bych si facku. Pokud jsem si totiž nechystala dát svíčkovou se třiceti, zajedenou půlkou medovníku, horko těžko by jedna večeře mohla něco ovlivnit.
Takže jsem si klidně mohla dát i něco jinýho, než jenom kuřecí prso s dušenou zeleninou.

6. Nevyhýbejte se událostem
Za první dva roky se totiž ze mě stal slušný antisociál, což je jedna z věcí, kterou se za posledních pár měsíců snažím odbourat, co mi síly stačí.
Tím nechci říct, že byste každý pátek měli být zmalovaní až pod obraz, utratit majlant za drinky, které vlastně ani nechcete a skončit polonazí na tanečním parketě. To vůbec.
Pokud víte, že se někde budete skvěle bavit a uvidíte staré, nebo poznáte nové lidi, není důvod se kvůli novému stylu všemu vyhýbat.
Já na vlastním maturiťáku měla panáky celkem dva, jeden cider a v 6 ráno jsem ještě dělala ostatním taxíka. A jaká to byla party!

Proč to vlastně píšu.

  • Protože v době, kdy jsem byla takhle radikální, jsem možná měla nějaký ten břišáček (i když taky nic extra), zdravě jsem jedla až na půdu, ale v hlavě jsem to zdravě srovnané rozhodně neměla.
  • Protože spousty z vás mi píšete, jak se nemůžete dostat ze záchvatovitého přejídání. A jedna z hlavních věcí, která mě z toho dostala byla, NEŘADIT věci na ultra zdravé a nezdravé. A nevyčítat si každou sušenku, kterou do těla dáte. Rozhodně pár kostiček čokolády navíc neznamená, že jste celý den pokazili, a že už musíte sníst všechno
  • Protože tím mým radikálním řešením jsem přišla o nespočet pařeb, večeří, výletů a místo toho jsem byla sama, doma, s výčitkami a prázdnými obaly od čokolády.
  • Protože počet zúčastněných pařeb se třídou je oproti celkovému počtu možná tak třetinový a já, když už to všechno pomalu skončí, zjišťuji, jak moc velkou chybu tím, že jsem s nimi nikam nechodila, udělala.
  • Protože tím vším vytrubováním do světa jsem pro spoustu lidí možná tak blázen
  • Protože mě nebaví neustále poslouchat, jakto že jím tohle, když jsem to ještě před pár lety tak ukrutně zavrhovala
  • Protože nepotřebuji extra významné pohledy, když si dám něco, co zrovna nepatří mezi ultrasupermegapotraviny za doprovodu ,,Tak to teď nebudeš týden nic jíst, ne?“

A co vy? Taky jste dělali nějaké ukvapené závěry, kterých teď litujete?

About author

Related articles

0 Comments

No Comments Yet!

You can be first to comment this post!