Only an administrator can add new users.

10 strastí vzpírání

10 strastí vzpírání

Hořká pravda Trénink 0 comments by

Vzpírání nejsou jen poníci a duha, zapruhovaná ramena, fenomenální gluteus a lascivní trapézy a vzpřimovače. Je to i řehole!

eocngqmlbo0owycajqjs

  1. Sežrali byste všechno, co cestou z tréninku potkáte – Tréninky jsou náročné, čeká vás petsto tisíc opakování, abyste si vůbec osvojili, jak držet osu a že hookgrip (úchytem s palcem pod zbytkem prstů) je kámoš, i když ze začátku bolí jako prase. Když vám něco nejde, samozřejmě se série nepočítají a vám se chce nad tou činkou brečet a jíst, případně obojí zároveň. A nakonec samozřejmě ještě břicho, páč vzpěrači musí mít silný střed těla a strečink, jelikož mobilita je, hned po ztrátě pudu sebezáchovy, ta nejdůležitější věc ve vzpírání. Když vás všechno bolí, je převlékání činnost svou náročností rovna naučení čivavy mluvit. Až se konečně vykodrcáte z gymu, tak chcete jediné. Jídlo a hodně. (A pak funíte jako já).
  2. Opravdu se zpotíte – kardio na stepperu má samozřejmě taky své kouzlo, ale já mluvím o skutečném potu, někdy i krvi a slzách. Kvalitní trénink se pozná tak, že jste durch už během rozcvičky (angličáky rulezz) a pak udržujete konstantní hladinu, protože nesmíte vychladnout a vzpírání není lift. (Cítím, jak se do mě zabodávají pohledy všech lifterů a přílítávají na mě šišky vysočiny). Na začátku tréninku jste samozřejmě neuvěřitelně sexy, no a na konci… Na konci už ani tak moc ne.
  3. Modřiny na ne úplně vhodných místech – Pakliže vzpíráte a máte se svlékat na nějakém veřejnějším místě, například na koupališti, někde na dovolené u moře, nebo jen tak z dlouhé chvíle odhazujete svršky ve frontě u pokladny v Lídlu, hrozí, že se na vás okolí bude dívat jako na jasnou oběť domácího násilí. Pokud hrozí svatba a s ní spojené korzetové šaty, doporučuju od této kratochvíle upustit, protože ty modrozelené modřiny na klíčních kostech jsou ukazatelem hustokrutopřísnosti jen pro vás, ale babička by z toho mohla mít šok.
  4. Velmi bolavé naprcávání činky – Citlivý odstavec. Borcům doporučuji rovnou přeskočit, ti mají své vlastní potíže a pytlík s kuličkama. Jedním ze základních skills je tzv.naprcávání činky. UPOZORŇUJI, NENÍ TO OFICIÁLNÍ OZNAČENÍ. Je spojené s prudkým nárazem v oblasti kyčlí. Samo o sobě nemusí být tak hrozné, časem se to obouchá a váš partner se přestane obávat, že máte ještě šichtu v sadomasochistickém salonů. Problém ovšem nastává ve chvíli, kdy se netrefíte a zespodu to napálíte ano, přesně tam. Vaše pipinka vám to nějakou dobu stoprocentně nezapomene. Každopádně vzpírání v době návštěvy tety Irmy ( tedy periody) je radost sama o sobě a není nic příjemnějšího, než se bát o vnitřní orgány, když si to vesele pálíte do podbřišku jednu za druhou.
  5. Absence potréninkového života – Po práci nebo po škole na trénink a večer ještě nějaká party party? No, taky jsem si to myslela, ale chyba lávky, kočičky. Po vzpěračské seanci, která trvá asi tak dlouho jako čekání na Ježíška, když vám bylo 6 let, můžete být rády, že jste rády a čeká vás jídlo a postel. Usínání každý večer před 22.hodinou se najednou jeví jako docela boží záležitost a když máte náhodou jednou za čvtrt roku ponocovat, pijete pro jistotu vodku s redbullem, ať neodpadnete ještě před půlnocí a nejste za nudařku.
  6. Snaha vašeho okolí tázat se na maximálku na bench – Se svým okolím nadšeně sdílíte každý progress a zlepšení ve vzpěračském tréninku. Nadhoz, přemístění, výraz, výraz do polo, výtahy, trh, trh do polo, trh technicky, trhový deadlift, hazíte pojmy a vaše okolí uznale pokyvuje jako trenér čínské reprezentace. Pak se z pléna ozve: “ Hele pěkný, ale kolik máš maximálku na bench?!”
  7. Vysoké libido – (Mami, tohle nečti) Myslím, že to nedokážu vysvětlit chemickými procesy v těle a tuty pro tohle existuje nějaká rovnice o maximálně jedné neznámé. Každopádně pokud hodně trénujete máte i velké chutě. Asi to má nějaké spojení s endorfiny a serotoninem, neviem uš. Proč to řadím mezi strasti? Pokud se nemáte na kom vybít, tak je to mrzuté :(. Ale zase můžete zvedat velké rance a zbytečně(!) nepřicházíte o těžce nabyté gainz.
  8. Vysoké libido spojené se slintáním po samečcích, co to umí s činkou – Tak trošku spojené s předchozím bodem. Pokud začnete cvičit a trénovat ve velkém objemu a berete to skutečně vážně, tak nějak přirozeně se ve vás vyvine instinkt pro alfa samce, kteří jsou silní jak silnice a mužní více než Tom Hardy ve Warriorovi. A tak nějak celkově naprosto boží. A umí techniku, to dostane do kolen každou. Tuty.
  9. Sliby mamince, že si skutečně nic neuděláte – Jakžtakž vaši rodiče překousnou, že začnete cvičit. Pakliže jim slíbíte, že nebudete moc svalnatí. Pokud zvládnou i to, že začnete s liftem, tak v klidesu. Každopádně až když doma oznámíte, že začnete vzpírat, začnou vás přemlouvat, ať vyšíváte, nebo vyřezáváte poličky z březových polínek. To je totiž mnohem bezpečnější a více se to hodí k princezně, jakou vy bezesporu jste (dokud se vám nepřestane dařit na tréninku, a pak se z vás stane satan z pekel nebo ZM – tedy Zlá Mrcha).
  10. Sliby mamince, že skutečně nezačnete sypat – Ze začátku se vám maximálky zvedají každým dnem, takže už nadhazujete fenomenálních 35 kilo a trháte celých 25. Jenže takový rychlý progres, to přece nemůže být jen tak. A proto musíte mamince i prarodičům slíbit, že nezačnete se steroidy, protože pak skončíte někde sama s chlupatou hrudí a knírkem, a vaší jedinou radostí bude si olejovat svaly.  Proteinem to začíná, TST do stehna to končí!
    green-screen-rio-olympics-6-57b6c2a6d2f14__605

    Cvičení je zábava!

 

About author

Related articles

0 Comments

No Comments Yet!

You can be first to comment this post!